excelez tadeusz stabrawa dascoin

Wyczyn 40 latka. Bez chodzenia po kolędzie uzbierał miliony. Jak?

Każdy z Nas pragnie zostać milionerem, ale zwykle to marzenia, bo zapal do pracy szybko mija, a najgorsze, że zwykle zderzamy się z tzw. ścianą.

Powstaje pomysł, zwykle mało realny, na biznes i okazuje się, ze brak kasy na start, wiedzy, i samozaparcia niweczy nasze marzenia. W tym artykule powiem Wam co zrobić, aby> Zarabiać miliony ! Może moja metoda wyda się Wam godna zaufania i nie zniechęcicie się już na starcie… Czytaj, ucz się, sprawdź i do przodu ! 

O tym jak zarobiłem pierwszy milion w niedługim czasie możesz poczytać tutaj—–>>>>>>>>>>>>>> oraz na stabrawatadeusz.pl Zawsze na bieżąco!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, „Dlaczego nie zrobię tego, co mówię, że mam zamiar zrobić? Dlaczego nie mogę stracić na wadze lub rzucić palenia lub oszczędzić na emeryturę lub rozpocząć działalność ? Dlaczego mówię, że coś jest ważne, ale wydaje się, że nie ma na to czasu?

„Odpowiedzi na te pytania można znaleźć gdzieś w tych czterech prawach. Kluczem do tworzenia dobrych nawyków i łamania złych jest zrozumienie tych fundamentalnych praw i jak je zmienić zgodnie ze swoimi specyfikacjami. Każdy cel jest skazany na niepowodzenie, jeśli jest sprzeczny z naturą ludzką.

„Najszybszym sposobem na sukces jest zastąpienie złych nawyków dobrymi nawykami.” – Tom Ziglar

I coś ode mnie: Nie pozwól, by arogancja i strach sterowały twoim życiem. Wszystko się zmienia i ty możesz się zmienić, zmienić swoje przyzwyczajenia, nawyki i nie poddawać się. Bo życie składa się z małych wygranych podczas gdy wykonana praca jest ogromna. Rozumiejąc takie zasady będzie ci znacznie łatwiej pokonywać przeszkody.

Przykład to sprzedaż bezpośrednia. Sprzedawca np. polis ubezpieczeniowych umawia spotkania z 100 klientami , a sprzedaje tylko 10 polis. TYLKO – Tak zwykle powie pesymista, ale tak naprawdę to jest aż 10 polis, a proces pracy musi trwać. Nawet wygrana w totolotka i ten jeden 6-cio cyfrowy strzał nie zagwarantuje Tobie, że będziesz milionerem. Bo żeby nim być na stale, ciągle trzeba nad tym pracować. Pieniądze bardzo szybko gdzieś umykają.

Tak życie jest poukładane, dlatego poczytaj o PRZYZWYCZAJENIACH, które to zasady pomogą i Tobie być ……kim tylko zechcesz. Bo wszystko, a także to czy zostaniesz milionerem zależy tylko od Ciebie. Nie od szczęścia, tylko od Twojej wytrwałości i pracy.

Proces budowania przyzwyczajenia można podzielić na cztery proste etapy: sygnał, pragnienie, odpowiedź i nagrodę. Przerzucenie go na te podstawowe części może pomóc nam zrozumieć, czym jest nawyk, jak to działa i jak go ulepszyć.

Ten czteroetapowy wzór jest kręgosłupem każdego nawyku, a twój mózg przechodzi przez te kroki w tej samej kolejności za każdym razem. Najpierw jest wskazówka. SYGNAŁ uruchamia twój mózg, aby zainicjować zachowanie.

To jest trochę informacji, które przewidują nagrodę. Nasi prehistoryczni przodkowie zwracali uwagę na wskazówki, które sygnalizowały położenie podstawowych nagród, takich jak jedzenie, woda i seks. Dzisiaj spędzamy większość czasu na nauce wskazówek, które przewidują nagrody wtórne, takie jak pieniądze i sława, władza i status, pochwała i akceptacja, miłość i przyjaźń lub poczucie osobistej satysfakcji. (Oczywiście, te zajęcia również pośrednio zwiększają naszą szansę na przetrwanie i reprodukcję, co jest głębszym motywem wszystkiego, co robimy.)

Twój umysł nieustannie analizuje twoje wewnętrzne i zewnętrzne środowisko, aby uzyskać wskazówki, gdzie znajdują się nagrody. Ponieważ wskazówka jest pierwszą wskazówką, że jesteśmy blisko nagrody, naturalnie prowadzi ona do pragnienia.

PRAGNIENIE jest drugim krokiem pętli nawyku i jest siłą motywacyjną stojącą za każdym nawykiem. Bez pewnego poziomu motywacji lub pożądania – bez pragnienia zmiany – nie mamy powodu do działania. To, czego pragniesz, to nie sam nawyk, ale zmiana stanu. Nie pragniesz palić papierosa, pragniesz poczuć ulgę, którą zapewnia. Nie jesteś zmotywowany szczotkowaniem zębów, ale raczej uczuciem czystych ust. Nie chcesz włączyć telewizora, chcesz się bawić. Każde pragnienie wiąże się z chęcią zmiany twojego wewnętrznego stanu.

Pragnienia różnią się w zależności od osoby. Teoretycznie każda informacja może wywołać pragnienie, ale w praktyce ludzie nie są zmotywowani tymi samymi sygnałami. Dla gracza, dźwięk automatów może być silnym wyzwalaczem, który wzbudza intensywną falę pożądania. Dla kogoś, kto rzadko gra, dżingle i kuranty kasyna są tylko szumem tła. Wskazówki są bez znaczenia, dopóki nie zostaną zinterpretowane. Myśli, uczucia i emocje obserwatora przekształcają wskazówkę w pragnienie.

Trzeci krok to odpowiedź. Odpowiedzią jest rzeczywisty nawyk, który można wykonać, który może przybrać postać myśli lub działania. To, czy reakcja nastąpi, zależy od tego, jak jesteś zmotywowany i ile tarcia wiąże się z zachowaniem. Jeśli dana czynność wymaga więcej wysiłku fizycznego lub umysłowego, niż jesteś gotów wydać, nie zrobisz tego. Twoja odpowiedź zależy również od twoich umiejętności. Brzmi to prosto, ale nawyk może pojawić się tylko wtedy, gdy jesteś w stanie to zrobić. Jeśli chcesz mieć piękne ciało, ale nie ćwiczysz wystarczająco systematycznie, by osiągnąć wynik, no cóż, nie masz szczęścia….zawalasz.

Wreszcie odpowiedź dostarcza nagrodę. Nagrody są końcowym celem każdego nawyku. Wskazówka polega na zauważeniu nagrody. Pragnienie polega na żądaniu nagrody. Odpowiedź polega na uzyskaniu nagrody. Ścigamy nagrody, ponieważ służą one dwóm celom: (1) zadowolą nas i (2) uczą nas.

Pierwszym celem nagród jest zaspokojenie Twojego pragnienia. Tak, nagrody zapewniają same korzyści. Jedzenie i woda dostarczają energii potrzebnej do przetrwania. Uzyskanie wyniku biznesowego przynosi więcej pieniędzy i szacunek. Uzyskanie kondycji poprawia twoje zdrowie i szanse na randki. Ale bardziej bezpośrednią korzyścią jest to, że nagrody zaspokajają pragnienie sytości lub uzyskania statusu. Przynajmniej przez chwilę nagrody dostarczają zadowolenia i ulgi od głodu. Tak, od sytości do miliona. Rozumiesz? 

Po drugie, nagrody uczą nas, jakie działania warto pamiętać w przyszłości. Twój mózg jest detektorem nagrody. Kiedy poruszasz się po swoim życiu, twój zmysłowy system nerwowy stale monitoruje, które działania spełniają twoje pragnienia i dostarczają przyjemności. Uczucia przyjemności i rozczarowania są częścią mechanizmu sprzężenia zwrotnego, który pomaga mózgowi odróżnić przydatne działania od bezużytecznych. Nagrody zamykają pętlę zwrotną i kończą cykl nawykowy.

Jeśli zachowanie nie jest wystarczające w żadnym z czterech etapów, nie stanie się nawykiem. Wyeliminuj wskazówkę i twój nawyk nigdy się nie rozpocznie. Zmniejsz głód i nie będziesz miał wystarczającej motywacji do działania. Uczyń zachowanie trudnym i nie będziesz w stanie tego zrobić. A jeśli nagroda nie spełni twojego pragnienia, nie będziesz miał powodu, aby zrobić to ponownie w przyszłości. Bez pierwszych trzech kroków zachowanie nie wystąpi. Bez wszystkich czterech zachowanie nie powtórzy się.

Podsumowując, wskazówka wywołuje pragnienie, które motywuje odpowiedź, która zapewnia nagrodę, która zaspokaja pragnienie i ostatecznie staje się powiązana z sygnałem. Razem te cztery etapy tworzą neurologiczną pętlę sprzężenia zwrotnego, pragnienie, reakcję, nagrodę; sygnał, pragnienie, reakcja, nagroda – to ostatecznie pozwala tworzyć automatyczne nawyki.

Możemy podzielić te cztery etapy na dwie fazy: fazę problemu i fazę rozwiązania. Faza problemowa obejmuje sygnału i pragnienia, i kiedy zdajesz sobie sprawę, że coś musi się zmienić. Faza rozwiązania zawiera odpowiedź i nagrodę, i to kiedy podejmujecie działanie i osiągacie pożądaną zmianę.

Ten czteroetapowy proces nie jest czymś, co zdarza się od czasu do czasu, ale raczej jest nieskończoną pętlą sprzężenia zwrotnego, która działa i jest aktywna w każdej chwili, w której żyjesz – nawet teraz. Mózg nieustannie skanuje środowisko, przewidując, co stanie się dalej, wypróbowując różne odpowiedzi i ucząc się od wyników. Cały proces jest zakończony w ułamku sekundy, a my używamy go wielokrotnie, nie zdając sobie sprawy z wszystkiego, co zostało zapakowane w poprzedniej chwili.

Jak zbudować nawyk?

Wyobraź sobie wchodzenie do ciemnego pokoju i włączanie włącznika światła. Wykonałeś ten prosty nawyk tyle razy, że pojawia się bez myślenia. Przejdziesz przez wszystkie cztery etapy w ułamku sekundy. Chęć działania uderza cię bez zastanowienia.

Byłoby dla mnie nieodpowiedzialne twierdzić, że te cztery prawa stanowią wyczerpujące ramy dla zmiany jakichkolwiek ludzkich zachowań, ale myślę, że są bliskie każdemu z Nas.

Posted in: OKO