private motywacja tadeusz stabrawa dascoin

Jak zarobić milion?

A jak zarobić miliony?

Bez celu i motywacji nie ma szansy na sukces. Bez żartów. Nie oglądaj się za siebie i korzystaj z metod tych osób, które osiągają cele, bo się do tego przygotowały i są konsekwentne.

Jeśli na 2 pierwsze pytania odpowiedziałeś TAK, to zapisz się tutaj…….

Jedno jest pewne, że powinieneś na początek, w trakcie i zawsze pamiętać o tym czym jest motywacja, bo każdego dnia zarabiając milion będziesz jej potrzebował.

5 sztuczek wspieranych przez naukę, dzięki którym zaczniesz działać

Naukowcy odkryli kilka szybkich sposobów, dzięki którym będziesz bardziej skoncentrowany i zmotywowany do tego, co robisz, abyś mógł pracować mądrzej i nie ciężej .

Niektóre z tych wskazówek motywacyjnych wymagają zaledwie kilku sekund. Inne wymagają, abyś opuścił swoje krzesło na kilka minut. Wszystkie pochodzą z wyników najnowszych badań naukowych.

Aby uzyskać kilka prostych wskazówek i ćwiczeń zwiększających motywację , zaczniemy teraz !

1. Uderz w silną pozę na wstrząs zaufania

Czas potrzebny: 2 minuty

Język ciała może być o wiele ważniejszy niż to co sobie wyobrażałeś. Wpływa nie tylko na to, jak jesteś postrzegany przez innych, ale także na swoją wewnętrzną chemię ciała.

To prawda, utrzymywanie ciała w określonej pozycji dosłownie zmienia sposób, w jaki jesteś postrzegany.

Założeniem jest, że komunikacja niewerbalna (np. język ciała) może być równie ważna jak komunikacja werbalna. A jednym ze sposobów, w jaki możesz komunikować się niewerbalnie, jest „moc pozy „.

Istnieją dwa rodzaje władzy: wysoki i niski. Stanowisko o wysokiej mocy oznacza zazwyczaj, że twoje ciało jest otwarte, a nie skulone. Po prostu oznacza to, że próbujesz zająć dużo miejsca.

A jak wygląda przestrzeń o niskiej mocy? Wszystko, co czyni cię małym i skupionym to podpieranie o biurko, opasywanie się rękoma.

Naukowcy odkryli, że po prostu utrzymywanie pozycji wysokiej mocy przez zaledwie dwie minuty zwiększa poziom testosteronu, co jest związane z pewnością i zmniejsza poziom kortyzolu, który jest związany ze stresem.

Jest to bezużyteczny „styl życia”, który możesz wykonywać siedząc lub stojąc, będąc sam lub z innymi: trzymanie pewnych ułożeń daje większą pewność i pomaga pracować lepiej.

Przestań się garbić i uderz w pozę o dużej mocy. Odchyl się, rozłóż nogi, a jeśli masz miejsce, zrób z ramion V. Możesz to zrobić, gdy siedzisz lub stoisz.

Nie chcesz wyglądać dziwnie ze współpracownikami wokół siebie? Zrób to w łazience lub w pokoju spotkań, sam. Wypróbuj!

Oprócz uderzającego ułożenia o dużej mocy, możesz skupić się na pozycji swoich stóp, uśmiechać się, lepiej dopasować się do partnera rozmowy i obniżyć swój głos z głębokim oddychaniem.

2. Powiedz sobie, że będziesz miał nowy początek

Czas potrzebny: 3-5 minut

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego każdy wybiera 1 stycznia do podjęcia zobowiązań?

Tak, to nowy rok. Ale jest to także arbitralny punkt w życiu większości ludzi. 1 stycznia może być dobrym terminem na określenie nowych zobowiązań, ale nie jest on lepszy niż 20 czerwca.

Oto jedna rzecz: w każdej chwili możesz zacząć od nowa. Robiąc tak, będziesz miał przypływ energii.

Naukowcy odkryli, że te „markery międzyokresowe” zachęcają nas na dwa sposoby: przez oderwanie ludzi od przeszłych niepowodzeń i przez promowanie szerokiego obrazu życia.

Czynniki te powodują, że jesteśmy bardziej zmotywowani, aby zminimalizować nasze niepowodzenia i załatwić sprawy, które do tej pory nas przerastały.

Pomyśl o niedawnym wydarzeniu, czy będzie to promocja, rozpad, jakaś inna specjalna okazja i zacznij na nowy początek. Przekonasz się, że jest to bardziej wiarygodne niż myślisz.

Spróbuj usiąść spokojnie aby stworzyć wiadomość dla samego siebie. Zapisz to i nadaj temu konkretny charakter. Oto przykład notatki, którą możesz napisać ręcznie:

„O rany, narzekałem, że jestem cały czas zajęty, ale ile marnuje się czasu nieproduktywne? Odtąd będę co minutę wykorzystywać każdą minutę . Stworzę swój system pracy i odpoczynku, nie lenistwa. „

Lub spróbuj tego:

„Odkładałem to na zbyt długo; Rozpocząłem interes, o którym marzyłem i to odłożyłem. Zacznę znowu powoli jako projekt poboczny i zobaczę, dokąd mnie to zaprowadzi. Dzisiaj zamierzam sprawić, by coś się stało. Poświęcę codziennie 2 godziny na to, a za miesiąc 4 godziny. „

Przekonanie, że to pomaga, czyni to prawdą.

3. Zjedz trochę czekolady – lub jakąś inną nagrodę uwalniającą dopaminę

Czas potrzebny: 1 minuta

Aby zwiększyć swój poziom motywacji: Zjedz trochę czekolady. Jest nie tylko smaczny pomysł i łatwo dostępny, ale również dobrze zbadano wpływ czekolady na mózg. I pamiętaj, bez wyrzutów!

Oto niektóre z rzeczy, które się zdarzają, gdy jesz trochę czekolady:

  • Zwiększa zarówno serotoninę, neuroprzekaźnik promujący spokój, jak i fenyloetyloaminę, która sprzyja stymulacji. Biała czekolada działa jeszcze bardziej intensywnie.
  • Wywołuje uwalnianie dopaminy, co podnosi twoje tętno i znacznie zwiększa motywację.
  • Powoduje to również łagodny efekt przeciwdepresyjny, dosłownie, ponieważ mózg reaguje na stymulanty, promując błogie emocje.

Inne pokarmy indukujące dopaminę, które mogą pomóc w utrzymaniu zdrowej diety : jagody, spirulina i ryby bogate w tłuszcze Omega-3.

 

4. Napisz umowę – i przekaż darowizny na cele charytatywne, jeśli przegrasz

Czas potrzebny: 3-5 minut

Czy kiedykolwiek odwiedzałeś serwis stickK.com ?

Jest to platforma do pisania nieformalnych umów, które pomagają osiągać cele i kształtować nowe nawyki . Podaj konkretny cel, powiedzmy: stracę na wadze lub nabiję mięśnie, albo zostanę przedsiębiorcą, założę firmę, a następnie poproś przyjaciela, aby monitorował, że to zrobisz. Wpłać trochę pieniędzy, powiedzmy 50 USD, a jeśli ci się uda wykonać cel, otrzymasz zwrot pieniędzy; jeśli ci się nie powiedzie, twój przyjaciel przekazuje 50 $ na wybraną przez ciebie instytucję charytatywną.

StickK jest przykładem urządzenia zobowiązującego i jest niezwykłym mechanizmem do załatwiania spraw. Zamiast luźnej determinacji do osiągnięcia abstrakcyjnego celu w przyszłości, masz konkretne zadanie do wykonania w konkretnej dacie, a jeśli nie, stracisz więcej niż dumę.

Założyciel stickK jest profesorem ekonomii na Uniwersytecie Yale, który sam korzystał z narzędzia do składania zobowiązań, gdy był studentem. Obiecał zapłacić swojemu przyjacielowi 10 000 $, jeśli nie straci 38 funtów w określonym terminie. Na szczęście udało mu się osiągnąć cel!

Dlaczego urządzenia zobowiązujące działają?

Logika urządzeń zaangażowanych opiera się na psychologii i ekonomii behawioralnej.

Ludzie dążą do dyskontowania hiperbolicznego , co jest fantazyjnym sposobem stwierdzenia, że ​​przewyższają one krótkoterminowy wynik w stosunku do długoterminowego. Przykłady są oczywiste: Czy siedzisz i oglądasz telewizję lub wybierasz się na bieg? Czy bierzesz na deser sałatkę owocową lub sernik?

Wszyscy wiemy, że to, co jest dobre, niekoniecznie jest dobre na dłuższą metę .

Ponadto wymaganie wyznaczenia konkretnego celu zamiast mówienia „stracę wagę w tym roku”, będziesz musiał powiedzieć coś w stylu ” nie stracę 50 USD do czerwca.” Posiadanie czegoś konkretnego sprawia, że ​​zadanie jest bardziej konkretne i bardziej praktyczne.

A jeśli ostatecznie nie dotrzecie do celu, możecie się cieszyć, że przynajmniej wybrana organizacja charytatywna dostanie darowiznę.

5. Zobacz trochę zieleni

Czas potrzebny: 10 minut

Niektóre kolory każą nam myśleć o pewnych rzeczach . Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego wszystkie znaki sprzedaży są czerwone? To dlatego, że ludzie reagują szybciej i silniej, gdy widzą kolor.Ludzie często kojarzą kolor czerwony z niebezpiecznym sygnałem, który przyciąga uwagę.

Zgadnij, który kolor zapewnia największy wzrost motywacji i energii?

Kolor zielony .

Naukowcy odkryli w badaniach, że otaczanie się odrobiną zieleni zapewnia wzrost motywacji; a także, że przebłysk koloru zieleni pobudza kreatywność.

Badacze postawili hipotezę, że widzenie zieleni sprawia, że ​​ludzie myślą o rozwoju. Jest to wskazówka, że ​​możemy poprawić opanowanie zadań i że mamy przestrzeń do rozwoju.

Jak możesz uzyskać więcej zieleni w swoim życiu? Wyjść na zewnątrz! Wybierz się na spacer po ogrodzie lub w dowolne miejsce z krzewami i zielenią. Czy istnieje lokalny park? Czy jest dużo drzew, gdzie można spacerować? Czy w twoim miejscu pracy jest zieleń?

Wyjdź i chodź w tych miejscach. Będziesz o wiele bardziej zmotywowany po krótkim wysiłku fizycznym na świeżym powietrzu.

Do Ciebie!

Badania, które czerpią z psychologii i neuronauki sugerują, że jest co najmniej kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby wzmocnić swoją motywację właśnie teraz, czy to stawiając siebie w pewnym nastroju, czy znajdując szybki, nie-technologiczny sposób, aby poruszyć swój ciało i umysł do działania.

Zrób sobie przerwę w naturalnym miejscu i wypróbuj jedną z pięciu sztuczek, by zwiększyć swoją energię.Twoja praca ci za to podziękuje.

Teraz do ciebie – Jakie sztuczki i wskazówki odkryłeś, aby zwiększyć motywację lub dać sobie wielki zastrzyk energii? Czy zauważyłeś, że któryś z wyżej wymienionych działa szczególnie dobrze? Chciałbym usłyszeć od ciebie w komentarzach.

 

o pierwszym milionie czytaj tu ——>>>>>>>>

Posted in: OKO